torsdag 31 maj 2012

Tur med vädret..

..har man inte mycket tur i nått annat här i livet, så kan det väl vara bra att jag har haft tur med vädret idag.

Tog en powerwalk till min vän Carola idag (som bor ca 2.5 km härifrån, jag använde appen "runkeeper", så jag vet!)
När jag kom fram, kom det en rejäl regnskur.
Nu när jag gått hela vägen hem (snabbare än dit!) så började det att regna precis när jag kommit innanför dörren!
Som sagt, bra att jag har tur i nått, när allt här i livet känns uppochner.

Tack Carola för all uppmuntran och alla goda råd.

Vi får hitta på ett kodord när jag väl har gjort "du vet vad"..
Kom på ett!

Ha en fortsatt bra kväll, själv funderar jag på att "köpa" sista avsnittet på Greys Anatomy, så jag slipper gråta på onsdag, kan lika gärna få ut det redan nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar