torsdag 17 maj 2012

Arla morgonstund

Även om jag numera helt har ändrat mina rutiner när det gäller dygnsrytmen, så finns det några ränder som aldrig tycks gå ur.
Jag har ju alltid varit morgonpigg.

Vädret verkar bli grått idag.
Just nu är det en fågelkonsert här utanför, som är helt fantastisk.
Jag är usel på fågelarter, så jag tänker inte ens gissa på vem eller vad det är som kvittrar så otroligt vackert.

Ett förtydligande när det gäller gårdagens blogginlägg, så är det min brukare som lider av sjukdomen Epilepsi och ingenting annat. Vill inte lämna ut någon, så därför kan det ibland blir kryptiska och otydliga inlägg. Sorry för det.


Till alla fina människor i grannlandet Norge:
Gratulerer med dagen!
Till Johan & IsaDora:
Välkomna hem till Sverige!

Till alla er andra önskar jag en ledig och skön torsdag mitt i veckan!
Var rädda om er.
Livet är skört.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar