fredag 18 maj 2012

Buzzador

Nu kommer det ett annorlunda blogginlägg.

Ni behöver inte vara oroliga.
Än har jag vett & sans i behåll.

Jag är iallafall med i något som heter Buzzador.
Det kostar ingenting och det enda man behöver göra är att anmäla sig på deras sida, för att eventuellt bli med i någon av deras undersökningar.
(Jag kan skicka information till dig, men då måste jag få din mailadress.)
Jag har nu varit med om två stycken.
Den första var Liptons pyramid te, som jag fick hemskickat och nu har jag varit och tittat på Seat Ibiza bilar på Möller Bil i Uppsala.
Skulle ha provkört också, men det var så mycket folk där att jag hoppade över det.
Har iallafall provsuttit och luktat på nybilslukten!


Snygga, bra förmåner och bensinsnåla.
Tre olika storlekar finns det varav den minsta hade tre dörrar (varför?)
Det är väl det jag kan säga.. 
Och att dom luktar som nya bilar brukar lukta.. NYTT!

Så, nu har ni fått ett annorlunda blogginlägg.
Jag hade ju kunnat gjort det ännu mer annorlunda genom att vara helt ärlig om hur jag har det just nu, men jag skiter i det. Så roligt ska ni inte få.

Ha en bra fredag allihopa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar