måndag 12 september 2011

Tur & retur

Man hinner med mycket på en dag, när man bara bestämt sig för att göra nått!
Idag har turen gått till Falun tur & retur!
Mysigt att få umgås med systeryster och hennes underbara familj, om än alldeles för kort..
Men det kan vi ta igen en annan dag, hoppas jag! En underbar lchf ugnspannkaka, bjöds det på och en härlig kvällspromenad, innan jag tog tillbaka hunden och åkte till Uppsala!
För er som känner mig & Alice, vet att jag numera har problem med att få in henne i bilen..
Men bilresan gick bra, och hon fick återta sin gamla plats i baksätet i stället, för bagageluckan!
Tror hon trivdes rätt bra där!

(bilden snodd från systeryster)

Skönt att ha henne hemma igen!

Hoppas att ni haft en bra måndag i mitten på september!?

Ett stort tack till Helena, Anders, Isabella, Madelene & Albin, som hjälp mig med Alice!
Ni är underbara och jag älskar er!

1 kommentar:

  1. Du är underbar och vi älskar dig! Det var det minsta vi kunde göra... Tror det är bättre att jag får tacka för lånet ;-)

    Massor med kramar

    SvaraRadera