lördag 17 september 2011

Delad

Jag är inne på det här med ensamheten igen..
Jag veeeet att jag tjatar.
Men det kan inte hjälpas!

Take it or leave it.

Jag är delad.
Jag tycker att det är skönt att slappa i soffan, slumra till lite, bestämma själv vad som ska stå på som sällskap på dumburken.
Bestämma vad som ska ätas och när.
Vad som ska/kan göras.

Men jag gillar inte att vara ensam..
Inte idag iallafall.

I ärlighetens namn så har jag inte varit ensam hela dagen, jag har träffad en hel del fina och underbara människor, och umgåtts en stund.

Men det är det här som är så kluvet.

Jag kanske återkommer med facit, när svaret har uppenbarats.

Jag är ju inte dummare än att jag fattar att det är bara jag själv som kan göra nått åt saken.
Delad.
Kluven.
Ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar