måndag 5 september 2011

Jobb-vecka!

Och då menar jag inte en jobbig vecka! (Hoppas jag!)
Var 8:nde vecka i mitt schema har jag ett extra 24 timmars pass, tor-fre, plus mina ordinarie pass mån-tis (22h) och lör-sön (27h).
Jag har alltså bara en dag ledig den här veckan och det är på onsdag!
Och då ska jag besiktiga bilen...
Inte en rolig uppgift, har aldrig varit och kommer aldrig att bli!
Någon som vill ta över uppgiften??? 

Jaså, inte det inte...!
Undrar just varför..!?

Det är väldigt tomt och ovant att vara utan Alice, men jag är så glad och tacksam att hon kan och får vara till glädje (& besvär) för Helena & co! Skönt att få slippa pyssla med hundvakteri, den här veckan också! Dagen ska spenderas i soffan där jag ska försöka att få upp hjärncellerna i Wordfued, innan inträdet i Bubblan!
Ha en bra dag allihopa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar