tisdag 27 september 2011

Ny titel..

.. det är inget märkvärdigt, men lite stolt är jag allt!

Vad, kanske någon av er undrar (eller så struntar ni totalt i det..)?

Jag tar det från början.
För elva år sedan började som mattant..
Jag hade inga speciella "krav" eller ambitioner, jag vara bara glad och tacksam att jag fick ett jobb, och att jag fick möjligheten att vara nära mina barn.
Började på halvtid, men fick sen en 75% tjänst.
Efter några år, så förändrades omständigheterna på arbetsplatsen och JAG fick bli Ansvarig Husmor.
JAG.
JAG som gör allt för att inte synas, och är livrädd för att göra fel. JAG, blev ansvarig för att 700 personer fick sin mat varje dag. JAG fick se till att personal och elever skulle trivas.
Tror till och med att JAG gjorde att ganska bra jobb! ;-)

Jag har ju gått vidare i jobb"karriären", nu som Personlig Assistent och jag har fortfarande inga "krav" och ambitioner. (tjänsten har ökat till 97%!)
Mer än att vara en bra arbetare och en god kollega.

Idag har vi återigen ett Personalmöte..

Det är då min chef, kommer att ge mig min nya titel..
Samordnare!
Så lite stolt är jag allt, att förtroendet finns, och att min chef tror att jag kommer att klara av det..

1 kommentar: