måndag 11 januari 2016

Jag hade tänkt..

..att åka på ett personalmöte i Uppsala idag.
Astrid skulle få följa med och presenteras för mina arbetskompisar..
Men det har snöat och blåst hela dagen och på eftermiddagen sjönk temperaturen till nollan och det blev blötsnö som vräkt ner!
Så jag tog det säkra före det osäkra och stannade hemma istället.
Vi har istället varit ute och busat i snön,eller Alice & Astrid har busat, jag har skottat snö massor med gånger!
Det går riktigt bra emellan dom nu, vilket är fantastiskt!









Katterna däremot är fortfarande spännande.
Men det är som tur är inget hund & katt krig iallafall!








Mest bara nyfikenhet från Astrids sida, medan Phoebe & Cilla bara fräser och håller sig undan när hon kommer springande!
Phoebe sov till och med bredvid oss en stund i natt!

Nu har jag lagt fötterna på bordet och tänker fortsätta med det resten av kvällen!

Var rädd om er!


Fridens Liljor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar