fredag 1 januari 2016

160101

Nu gäller det att "lära" sig att skriva och säga tjugohundrasexton!

Nyårsafton igår blev både trevlig och jättejobbig.

Det trevliga var att ha svärmor, Evelina & Tobias på den årliga nyårslunchen, som vi nu "tagit över" från Vivann.

Det jobbiga var att se hur dåligt Alice mådde under hela kvällen från kl.16 på eftermiddagen till 01.30 inatt, då hon kunde slappna av och komma till ro.
Nästa år (om jag inte jobbar då) tar vi nog in på hotellet vid Arlanda där man får vara med hundar!
Eller hyr en husvagn eller nått i nån öde skog, någonstans.
Det var hemskt att se hur hon skakade och hyperventilerade och det gick inte att få henne att göra någonting annat.
Fy!




Orkar inte riktigt göra en sammanfattning av 2015, men det var ett år som gick både upp & ner.

Året då jag fick två nya namn: Farmor & Persson!

Året då jag försökt boa in mig mer i Valbo, men saknar närheten till "de mina" som gör det tungt ibland.

Året då jag äntligen fick semester igen, men med en sommar som inte blev den varmaste.

Nu hoppas jag att 2016 blir ett bra år och att vi alla får uppleva mer kärlek och att vi får vara friska.

Var rädd om varandra och Gott Nytt År allihopa!
Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar