måndag 25 januari 2016

Idag har mitt..

..liv handlat om..
Jo, hundar såklart!
Jag har även haft äran att ha Mille här sen kl.06 i morse, så det har varit full fart hela dagen!

Det hände en grej på förmiddagen, som tack o lov gick bra, men det hade kunnat sluta illa, så nu har Jörgen fixat till det!











Det har busats massor!
Mille har haft full sjå med och mot brudarna hela dagen!
























Mille låter (morrar) alltid när han busar, men det har Alice & Astrid fullkomligt struntat i!

Jag filmade också och den har jag lagt ut på Facebook!

Ja, som ni märker så blir det mycket hundsnack just nu, men som jag konstaterat förut, så njuter jag ändå för fullt av valptiden men helt ärligt så händer det stundtals att jag river mitt hår och undrar vad jag gett mig in på!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar