fredag 22 januari 2016

Ibland händer..

..det, bra saker!
Och idag hände det flera bra saker!

Att lyckas med att ta ett någorlunda bra kort på båda hundarna (med iPhone'n!) till exempel, det lyckades jag med idag!









Sen överraskade Jörgen mig med en dejt! Först en fantastiskt god middag och sen gick vi på bio! (För första gången faktiskt, men inte den sista, hoppas jag!)
En man som heter Ove, såg vi!







(bilden tagen från Google!)

Jag har ju läst boken, som jag gillade jättemycket!
Och dom har verkligen lyckats bra med filmen!
Jag kan varmt rekommendera er att se den! Vare sig man har läst boken eller inte, så är filmen riktigt bra! Rolf Lassgård är kanon som Ove!

Tack Evelina för hundvakten, så vi kunde åka iväg!

I morgon är det en ny dag och nya fler bra saker kan/kommer att hända!

Fridens Liljor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar