tisdag 3 november 2015

Snart är..

..det jul, det vet ni va'?

Förra året köpte jag nya röda gardiner till vardagsrummet, som jag verkligen tyckte om, så pass mycket att jag hade svårt att byta i januari, när julen städades bort!
Det är inga tomtar på, utan ett vitt fint mönster mot det röda!
Nu är fönstren putsade sen nån vecka tillbaka och idag fick jag mitt maniska ryck efter jobbpasset och dom röda gardinerna sattes upp!
Gillar dom lika mycket fortfarande!









Jodå, Jörgen hjälpte till en stund, tills Alice övertog uppmärksamheten!


Igår fick vi en fantastisk orkidé av Hjördis & Håkan!
Den är så vacker!
Fyra stänglar med blommor.
Så många har jag faktiskt aldrig haft förut!


Nu blir det soffläge efter att maken bjudit på en härlig gourmetmiddag!

Trevlig kväll!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar