torsdag 12 november 2015

Sammanfattning..

..av den här torsdagen kommer här:
•Är fortfarande dunderförkyld och mår egentligen inte alls bra.
Men jobbar ändå!

•I morse hade jag en nära-döden upplevelse, då jag helt ärligt trodde att min sista stund var kommen..
Vad som hände?
Ja, det var ju inte meningen att det skulle bli som det blev, det förstår jag.

Men jag har dörren låst, går ner i källaren och sätter igång en tvättmaskin och ställer mig i duschen.
Är så gott som klar när helt plötsligt någon står utanför duschkabinen och sträcker in en hand..



Ja, nu var det bara Jörgen som kom hem för att hämta nått han glömt och tänkte säga hej, när han hörde att jag duschade, men det gick inte riktigt som han tänkt..
Jag föll ihop som ett korthus och bara grät (först skrek jag!) och blev så rädd och chockad att jag vågade inte ens titta på honom!
Inte helt lyckat och jag förstår ju att det inte var meningen men jag har nog aldrig i hela mitt liv blivit så skrämd!
Jag trodde jag skulle dö faktiskt!

Om ett tag kommer jag nog att kunna skratta åt det, men bara att jag skriver om det här gör att tårarna kommer!
Så hemskt var det!

Stackars Jörgen..!
Det blev inte alls som han tänkt.

Nu fortsätter jag att nysa, snyta mig, jobba och boostar mig med ingefära och hoppas att jag blir piggare och frisk!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar