lördag 21 november 2015

När tröttheten..

..tar över, när jobbpassen är långa och många så är det svårt att se slutet på tunneln.
Fast när man väl gör det, så blir iallafall jag ännu tröttare.
Konstigt, hur kroppen reagerar.

Nu har jag precis avslutat ett tvättpass i tvättstugan med att tvätta 6 maskiner här i Bubblan. Så nu gick luften ur mig.
Jag jobbar till klockan17.00 i morgon eftermiddag, så just nu känns det som att det är långt tills dess.













Tur att det är glada miner här och att det uppskattas det man gör, det gör det mycket lättare, i all trötthet.

Det är värre när det inte är så.
När ingen ser det man gör eller bara tar det för givet.

Nu ska jag ta min trötthet och lägga den åt sidan och kämpa tills i morgon, sen ska jag försöka sova ikapp och bara låta mig bara vara.

Trevlig lördagkväll på er!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar