torsdag 9 juli 2015

Rapport..

..från ett grått, kallt men regnfritt Valbo kommer här:

Jag har gett upp på att vända på dygnet, det är bara att konstatera att jag är och förblir kvällstrött och är morgonpigg.
Och är man i min ålder, så varför ändra på just det?

I morse gav jag upp pga platsbrist!



Två katter, en hund och en man som snarkar som ett tröskverk!

Mannen i fråga har namnsdag idag, så grattis älskling på Jörgen dagen!

Kvällspromenaden idag blev någonting utöver det vanliga!
Tur jag hade mobilen med mig, så jag har bevis på att Jörgen verkligen provade på det nya utegymmet som finns nedanför oss!






Han kommer garanterat att ha träningsvärk i morgon!

Grattis även till Tobias som fortsätter att förverkliga sin dröm!



Idag fixade han C-kortet, så nu får han inte bara åka med ut med ambulanserna och rädda liv, nu kommer han kunna köra själv!
Jag är så stolt!

Vi hade tänkt att åka till Järvsö idag, men när vädret är så här tråkigt, så då kan vi lika gärna vara hemma med vårt crazy zoo, men till helgen skulle det bli lite bättre väder, så då hoppas vi (Jörgen mest..) på hälsingehambon på lördag!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar