tisdag 7 juli 2015

Andra semester..

..dagen idag!
Enligt schemat skulle jag jobba just nu, så det börjar smyga på sig en känsla av att jag faktiskt är ledig.

Synd bara att värmen och solen tagit en paus. Hade behövt ligga på en skön sandstrand och bara varit och fått njuta av att kunna bada och sola.

Men, det finns förhoppningsvis mer kvar av högtryck som ska passera över vårt land, eller vad tror ni?!

Häromkvällen fick vi finbesök av min pappa & Barbro och av dom fick vi jättefina presenter!



Tydligen har jag alltid sagt att: Kärlek är allt jag behöver!
Så två fina muggar med just den texten, var precis mitt i prick!


Tack pappa & Barbro för gåvorna och att ni kom förbi!
Det värmde!

Ha en fortsatt bra tisdag alla vänner som tittar in här!
Var rädd om er och kärleken!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar