onsdag 8 juli 2015

Nä, nu får det..

..sluta regna!
Fy, vilket trist väder!

Idag fick jag och maken min ett ryck och åkte ut på en liten dagstur!
Hamnade i min syster Ulrikas gamla hoods i Smedjebacken.
Det var sig ganska likt sen sist jag var där!

Kollade sen på lite nya bilar..
Oj, så sugen jag blir på att "köpa upp mig"..
Jag är nöjd med min bil, men jag skulle vilja ha en nyare.. Och inte har jag ekonomi för att bara köpa, för att jag vill heller.
Men drömma och önska får jag göra, sådeså!

Regn & rusk har det varit på alla ställen vi varit på!

En kram av Madde på Ica Maxi i Borlänge hann vi med och en dörrknackning hos min syster Helena (som tyvärr inte var hemma!) i Falun blev det också, sen kändes det som att vi planade hemåt på allt vatten på vägen mot Valbo!






En bra dag för bilåkning, helt enkelt (31,5 mil), men jag önskar mig sol & värme!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar