torsdag 23 juli 2015

Jag blir dagvill..

..av att vara ledig!
Idag har jag lördag..
Fast jag tror att det är torsdag!

Skönt ioförsig att det bara är torsdag, för det betyder att det är några dagar till som jag har ledigt innan jobbet börjar igen.

Igår så åkte vi till Helena & Anders i Falun och vi har haft det jätte mysigt!
Cruising var det på stan igår och vädret var perfekt! (tack vare att Jörgen släpade med sig ett paraply!)

Jag träffade på min "äldsta" bästa vän, som jag har känt sen vi båda var 6 år.
Det är alltid lika trevligt att träffa henne. Och numera även att få veta att hon mår bra!
Rätt som det var så mötte jag ännu en gammal klasskompis, som jag inte har träffat sen 1999 (han hade stenkoll, på när det sist var!) Det är speciellt att vara på ett ställe, som man känner igen och har möjligheterna att träffa på folk som man känner.
Här i Valbo händer det ju inte så ofta att jag känner igen nån!






Fina systeryster & Madde.





Västra Skolan i bakgrunden, där gick jag 7:an till 9:an.











Promenerade både dit & hem!
Bra motionspass!





Lilla katten Kajsa, som hittade det perfekta gömstället från Alice!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar