fredag 10 oktober 2014

Har egentligen..

..ledig långhelg, men vad passar väl bättre än att jobba lite extra då?
Klirrar lite extra i kassan i november sen!

Jag skriver ju lite kryptiskt ibland, för allt behöver jag ju inte berätta, fast mycket vill jag skriva om, men en hel del hemlisar, har det varit och är det fortfarande.

På två dagar har jag nu postat två brev.
Ett anställningsbevis till Uppsala Kommun och en uppsägning till Aktiv Assistans Tillsammans i Gävle..






Det är med blandade känslor som jag tackade JA till att få komma tillbaka till Bubblan, det blev på "bekostnad" av en fin vän, men det var inget jag kunde påverka.
Jag är överlycklig för min egen skull och sorgsen för det som ligger bakom.

Så, nu vet ni alla en av hemlisarna som hänt..
More to come!

Trevlig fredagkväll!





Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar