torsdag 30 oktober 2014

En liten..

..dagsrapport kommer ni att få av mig idag!
Iallafall några kort på vad som hänt hemma och vad som lagats till middag bjuder jag på idag!




Tadaa!
Staketet är nu färdigt!
Det blev ett enkelt, men funktionsdugligt allternativ tillslut!
Men som jag brukar skriva när det gäller huset och det runtomkring; Nu är det bara resten kvar!
Ibland skulle det vara skönt att slippa allt som har med ansvar för ett hus och en trädgård att göra, det är liksom inte min starka sida, som ni vet. Iallafall inte när det är till åren kommet och inte vad jag själv skulle valt.
Och inte mitt.





Det blev ugnspannkaka på jobbet idag!
Inte en vacker syn, men det åts med god aptit, så den var nog god, trots utseendet!

Trevlig torsdagkväll önskar jag er från ett lite kylslaget Uppsala!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar