söndag 12 oktober 2014

En helg..

..kan gå fasligt fort!
Jag jobbade ju ioförsig till lördag eftermiddag och efter det passet så blev det födelsedagsmiddag hos Sara & (Jörgens) Tobias i Andersberg!
Jättegott och fantastiskt trevligt!
Kul att få träffa Saras släkt också!

Idag tog vi oss en tur till Dalarna!
Vi överraskade både pappa, Barbro & Pousettearna med varsina besök idag!
Alltid lika trevligt att få krama om dom allihopa!

Inga kort blev knäppta, så jag bjuder er på några djurbilder istället!



Phoebe & Cilla, jag har faktiskt aldrig sett dom ligga såhär kramandes med varandra någon gång!


Gäsp!


Snark!


Sov gott!


Nu tar jag nya tag och jag tar i ordentligt ska ni veta för en sista långvecka i Gävle innan pendlandet börjar!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar