tisdag 7 januari 2014

Och så..

..får det vara nog för den här gången!

Ut med julen och in med lite nytt (& annorlunda för Jörgen och mig!) i huset!
Som jag berättade om när allt skulle fram inför julen, så blir jag lätt manisk och vill få allt gjort på en gång..
Sen att jag jobbat i 23 timmar, varit till lägenheten, tömt två garderober och handlat på Maxi inte vore nog så körde jag igång med att plocka ner allt juligt!
Pust!



Det får då duga tills dom nybeställda gardinerna kommer!











Jag förtjänar inte all kärlek och uppskattning jag får, men idag känns det som att jag kan ta emot dom underbara rosorna från Jörgen och känna att jag faktiskt är älskad!


Fridens Liljor!

1 kommentar:

  1. Du fortjanar all karlek och uppskattning.

    En vis forfattare sade: Every second that you spend on doubting your worth, every moment that you use to criticize yourself; is a second of your life wasted, is a moment of your life thrown away. It's not like you have forever, so don't waste any of your seconds, don't throw even one of your moments away.” ― C. JoyBell C.
    Allt det basta till dig fina Katarina. <3

    SvaraRadera