söndag 19 januari 2014

Nu igen!

FÖRLÅT!!
-Skäms på mig!
Alltså, jag har inga fler ursäkter mer än att jag inte har haft tid att blogga, fast egentligen har jag ju lika mycket tid som alla andra..
Men nu är jag här.
Och det finns mycket att visa och berätta!

Jag knäppte en hel del kort, fast jag var tydligen alldeles för snabb att lägga in dom på min dator, för min iPhone & iPad hann inte synkronisera med varandra innan bilderna hamnade på datorn..
Vad är problemet, kanske ni undrar..
Jo, iMacen är ju kvar i Uppsala!
Men några kort finns det, så Varsågoda:











Tre stolta föräldrar till två duktiga examenstudenter!
Jennifers mamma Woude, pappa Björn och så jag också!


Examen i Universitets Aulan med en stolt mormor och storebror!





Ja, kommentarer är överflödiga..
Men jag kan erkänna att jag grät när Tobias tågade in i aulan med sina studentkamrater..
Såååå stolt över honom!

Som jag sagt förut, jag har gjort massor med fel men jag har verkligen haft turen och fått tre fantastiska barn, som är underbara på alla sätt och vis och otroligt duktiga och fina!

Ha nu en skön söndag allihopa!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar