onsdag 8 januari 2014

140108

Ja alla vänner, vad har jag att berätta om dagen idag då?
Inte så mycket, jag har haft en tung känsla över mig hela dagen..
Känt mig trött, deppig och sliten och som om förkylningen tagit ny kraft i mig..
Men, men..

Idag annars då?
Min älskade och saknade morfar skulle ha fyllt år idag (94) och han hade även namnsdag..
Elvis Presley skulle också fyllt år idag(79).

Men det som är det underbaraste är att jag ibland får känna mig som en tonåring och räkna månader tillsammans med Jörgen.
8 månader idag!
Helt underbart! (Och jaa, jag kommer nog ut ur tonårsfasen och slutar räkna så småningom.. men eftersom ensamheten kan räkans i två årtionden, så kan jag faktiskt få räkna tillsammanstiden i månader ett tag till!)






Ja det var dagen den 8 januaris snoriga rapport, bättre än så blev det inte!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar