måndag 11 november 2013

Oj då..

..det var visst fredag sist..
Men ni överlever va?

Jag skulle ju kunna skylla på att jag har haft fullt upp och inte hunnit blogga, eller så har det inte hänt så mycket..
Båda två är sanning faktiskt!
I lördags åkte vi till underbara systeryster och firade både Albin som fyllt år och min pappa på Fars dag!
Jag måste bara få visa er vad Isabella skrivit på sin blogg!
Tack älskade du för dom fina orden!

Igår så var det en slö & slappdag!
Med undantag för en låååångpromenad med Alice i ca 5 km.
Kände mig riktigt nöjd efteråt, faktiskt!
Jag är så nöjd också, att jag lär mig att hitta! Att bara köra rakt igenom Valbo är ingen konst, men jag lovar att Valbo är stort!

I morgon tar jag ännu ett steg mot Valbo förresten..
Katterna ska få flytta dit!
Håll tummarna att det kommer att gå bra för dom!

Ha en bra måndag allihopa!
Var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar