fredag 22 november 2013

Den är...

..på gång!
Vad?
Jo, julkänslan..



Den som fattats mig i några år nu!
Men tammetusan, den kommer smygande och kliar mig i fingrarna!
Jag har varnat Jörgen för att när jag är som tröttast så kommer någon sorts övertrötthets mani och jag kan bli som tokig..!
Risken finns ju att det kan bli redan ikväll, eftersom jag sovit som en kratta i Bubblan i natt!

Åkte till mitt pensionat idag efter jobbet.
Jag hade fått bekräftelsen på uppsägningen i brevboxen!
Så definitivt på nått vis!
Den 28/2 så är jag inte längre hyresgäst i uppsalahem!
Min underbara hyresgäst har julpyntat på sitt alldeles egna sätt där och allt bara för att jag ska slippa att känna mig kluven!
Det är kärlek!
Jag är så tacksam!












Jag kan helt ärligt säga att jag hade ALDRIG gjort såhär, men jag älskar Carolas kreativitet av att få till det genom att tex bara slänga upp en duk i fönstret!
Helt underbart!
Mina egna julsaker då?
Jo, dom fick flytta hit till Valbo idag!
(Därav min överströtts mani!)

Trevlig fredag på er!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar