onsdag 20 november 2013

Att bara...

..vara.
Det är vad jag har ägnat dom här två lediga dagarna med.
Idag har jag hjälpt "svärmor Viviann" att shoppa lite i Gävle!
Hittade tom till bensinstationen Jet idag, efter Carolas vägbeskrivning och jag fick mer än en aha upplevelse om vart jag var i villervallan i Gävle!

Känner mig lite vilsen.. inte så konstigt ändå, efter alla tuffa beslut som jag lyckats med att ta dom senaste dagarna..
Men vart ska jag få ut min julkänsla, om jag nu får nån?
(som ni vet, ni som följt mig genom åren, så vet ni ju att julen har varit långt ifrån lustfyllt dom senaste åren.. Men nån gång kan det ju bli ändring även på det!? Och fast jag jobbar i år, så kanske jag kan få nån sorts revansch även på julen i mitt liv!?)
Hur ska jag göra för att Jörgen ska känna att jag inte kommer "och tar över"?
Vart ska jag julpynta?
Med vad ska jag pynta?

Jag vill ju känna mig mer hemma här i Valbo, men samtidigt vill jag att mitt Pensionat i Svartbäcken, ska vara hemtrevligt också..

I-landsproblem, jo tack!


Phoebe tog sig en promenad ute igår kväll, men han kom hem efter några timmar! Härligt att djuren tycks ha lokalsinne!
Han belönades med falukorv av Jörgen, när han kom hem!



Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar