onsdag 11 januari 2012

Skörbjugg

Stavas det så?
När man lever ensam, så är mat inte det roligaste att fixa till sig skälv.
Jag har aldrig varit speciellt duktig på att laga mat heller. Desto duktigare på att äta mat!
Lätt att få skörbjugg, av enformigheten!

Sen augusti så har jag ätit enligt LCHF, dvs lite kolhydrater (eller inga alls!) och riktigt smör och grädde! Har gått ner 14 kg och det är ju inte helt fel!

Nu till det jag egentligen ville komma fram till! Jag har idag utökat mitt register av maträtter och gjort en fantastisk lasagne!



Är riktigt nöjd och jag delar gärna med mig av receptet om ni vill!
Det är bara att fråga!

Fast att äta ensam är fortfarande dötrist..

3 kommentarer:

  1. Du e duktig du! Imorron ses vi.bjuder du på lasagne rester efteråt i morron så tackar inte JAG nej!kram

    SvaraRadera
  2. Jaaaaa dela med dig!! :)

    SvaraRadera
  3. Ja tack, jag vill gärna ha receptet:)

    SvaraRadera