lördag 28 januari 2012

Jobbigt

Ibland är det ju bara så.
Hur man än vrider och vänder på sig, så har man arslet där bak...

Men snart så, så har jag väl tagit mig igenom det här också.
Det var för mig en stor summa, som ska betalas, men som alltid, så kommer jag att betala av även den här skulden. Är inte orolig för just det. Det är just att man alltid ska hamna i den här situationen.
Plus en massa annat, som snurrar runt omkring en.

En öde ö kanske, är det nån som vill följa mig dit?


Snart på väg in i ett långpass i Bubblan. (27h)
Håll tummarna för ett bra pass.


Tack till er alla som hörde av er på ett eller annat sätt igår!
Det värmer!

1 kommentar:

  1. Stark, starkare, Katarina

    Slog precis upp det i min ordbok ;-)

    Älskar dig! <3<3<3

    Ses vi i morgon något? Vi kommer (som vanligt) lite senare... Bella är på konfirmationsläger...

    SvaraRadera