torsdag 12 januari 2012

Fel, men ändå rätt (låt)

Ja, jag är till åren kommen.. Fast egentligen inte. Men när jag var barn på 70 talet, så var det radion som gällde. Svensktoppen var favoritprogrammet. Jag har tom lyssnat på sjörapporterna på P1, som var innan sommarföljetongerna. Även om den här låten handlar om sommarvädret, så tycker jag att den passar bra just idag! Kom ihåg att jag inte klagar på vädret. För mig får det gärna vara snöfritt. Det är bara ett konstaterande att det regnar och att gamla 60-tals klassiker är helt okej att lyssna på än idag!

1 kommentar:

  1. Oh, vilken härlig låt=)) Här kan vi prata om att gamla minnen dyker upp! NOSTALGI... härligt=)) Och även jag lyssnade på sjörapporten;) Kul grej du lade upp Katarina, uppskattas av mig=)) Hoppas din dag varit bra trots "vädret vi fått":))

    SvaraRadera