tisdag 1 december 2015

En lång men..

..bra dag, blev det.
Jobb i 22 timmar och sen 2 timmar föreläsning, som var sådär, tyvärr!
Jag trodde att det skulle vara mer information om alla dom olika sorters varianter av autism, men det var en kille som själv hade diagnosen som stod och pratade om sig själv. Han gjorde det bra, men det var som sagt inte därför som jag och mina arbetskompisar gick dit.

Men har man fantastiska kollegor och vänner, så gör man det bästa av situationen.

Man fikar tillsammans!


Jag saknar, som ni vet Uppsala och närheten till mina barn och vänner, så att få den här tiden är guld!





Väl tillbaka i Valbo, så överraskade Jörgen med en aladdinask med mörk choklad (han gillar inte det, så då får jag äta alla själv!) och en söt liten mini julblomma!


Nu får det bli soffhäng och mumsande på choklad!

Trevlig tisdagkväll!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar