tisdag 15 december 2015

Det är lyx i..

..livet att ha barnbarn, jag har sagt det förut, men det tåls att säga fler gånger! Jag är så stolt över dom tre jag hittills har (och fler blir det!) så man spricker av kärlek.

Jag & Douglas har fortsatt att ha haft det mysigt idag.
Vi har shoppat julklappar till Mileia, Douglas valde ut det han tyckte skulle passa henne, hon får ju inte ha småsaker, som hon kan stoppa i munnen..
-Och så har hon ju fått tänder nu, så hon får inte kunna bita i det heller, informerade han om! Så underbar!

Jag njuter för fullt, som ni förstår!
Eller vi.. Jörgen möts i dörren med kramar och bus när han kommer hem från jobbet!






I morgon är det slut för den här gången, jobb väntar för mig.
Men tills dess ska jag njuta av att få vara mormor på heltid!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar