tisdag 15 september 2015

Mår bättre..

..idag, än vad jag gjorde igår!
Jag har fortsatt att boostat mig med ingefära drycken idag också!

Att jag har en fantastisk granne, kanske jag berättat om för er förut och hon fick mig att må ännu bättre efter ett dejt med henne!

Jag & Jörgen köpte oss en uppblåsbar madrass idag!
Vi hoppas att det kommer gäster som vill provsova i den, snart!





Den är riktigt skön, kan jag intyga!





Att handla med maken en tisdag eftermiddag tillsammans med pensionärerna i Gävle är en utmaning..
Facebook gör i och för sig att jag vet vart jag sist såg honom!





På förmiddagen åkte jag till min favoritbutik "Owe's" och jag vet inte ja'..
Butiken har redan börjat med tomtar och julsaker!
Lite väl tidigt, kan jag tycka, fast jag inser ju att vi snart är där..!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar