måndag 28 september 2015

Ledig måndag..

..hela dan!

Jag ställde klockan till 02 inatt för att titta på månen, men då var det mulet, så den syntes inte.
Somnade om efter en stunds facebookande och larmet ringde igen 03.30 Då var det stjärnklart och jag kunde se hur det började bli månförmörkelse.
Mäktigt att se hur röd den blev.
Stört omöjligt att få ett bra kort med iPhonen!


Strax efter 04 såg månen ut som en planet, riktigt coolt!


(Bild från Google!)

Lyckades tillslut att somna om och till min förvåning så sov jag till 8.30
Det är länge för att vara jag, ska ni veta!

Tvätt, handling, betalat räkningar och en långpromenad i den härliga höstsolen har jag sen fördrivit dagen med.

Trevlig kväll önskar jag er och var rädd om varandra.
Livet är här och nu och blir vad vi gör den till.


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar