söndag 6 september 2015

Lördagsrapport..

..en söndag!
Jag hann inte blogga igår, innan lördagen övergick till en ny dag!
Men jag kanske överraskar er med två inlägg idag, vem vet!?

Började gårdagen med en titt i garaget i mina kartonger som står där..

Det finns en del saker som är skoj att hitta och sen finns det sånt som bara är jobbigt..
Men gamla tidningsurklipp är oftast skoj att hitta!






Sen fortsatte dagen med att jag skulle handla inför den stundande Kräftskivan, som vi var bjudna på..

Men vi hamnade på en helt annan affär och kom hem med något helt annat..





En ny TV!
Det är så mycket finesser och nymodigheter på den att den får mig att känna mig gammal (sådär lagom rädd, ni vet, för att trycka på fel knapp och på fel dosa..!).





Men ska sanningen fram så är det faktiskt jag som fixat att alla kanalerna hittades medan Jörgen nöjde sig med att stoppa i kontakten i väggen!

Så jobbar vi..!!





Den gamla tv'n fick flytta in till sovrummet!

Sen blev det en trevlig kräftskiva i Bomhus.











Gott, kladdigt och roliga människor!

Idag blir det kramkalas i Stockholm!
Det har jag längtat efter länge nu!

Trevlig söndag önskar jag er! Det ska jag se till att ha!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar