måndag 3 augusti 2015

Om jag fått nått..

..på hjärnan, så är det sällan jag ger mig.
En bra egenskap eller dålig, vad vet jag.
Men jag tror den hjälpt mig i både stort och smått.
Nu har jag haft grindstolparna på hjärnan länge.
Såg framför mig två krukor av gjutjärn med blommor i.
Men dom kostade närmare tusen kronor styck och då inser nog var och en av er att jag måste tänka om, även jag.
Idag fick jag en "ingivelse" att gå in på en blomaffär vid "min" Ica och kolla om dom hade nått.
Woala!






Betongkrukor för knappt tvåhundra kronor styck, men med samma "stuk" som jag ville ha!

Ledig dag med klarblå himmel och Sommar i P1 i lurarna, halva gräsmattan är klippt (resten spar jag till Jörgen, rättvist ska det va!)

En bra måndag önskar jag er också!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar