onsdag 5 augusti 2015

När maken..

..(dansar naken!)

Sorry kunde inte låta bli ett litet onsdagsrim!

..ska serva bilen, tänkte jag berätta om.

Då kan mycket hända, på en dag.
Upp tidigt för att åka 13 mil norröver till Hudiksvall och leta rätt på bilverkstaden.

Vi hade turen att få låna en av deras bilar under tiden våran var på service, så vi åkte en vända in till Glada Hudik.

Sen blev vi hungriga.









Vi var precis framme vid Max (hamburgerrestaurangen), när dom ringde och sa att bilen var färdig, så vi vände och åkte till verkstan istället.
Efter att vi hämtat bilen så åkte vi tillbaka till Max och gissa vad som hände då?
Jo, jag hör någon som ropar
-Kattis!
What?!
Där står min jobbarkompis Sofia med familj!
Hur stor är sannolikheten till det i Hudiksvall!?

Sen har vi passerat både Varberg & Katrineholm på vägen tillbaka hem!

















Jo, vi tog en avstickare till den vackra fiskebyn Skärså också utanför Söderhamn!









Väl hemma i Valbo låg det ett brev i postlådan om att mitt nya körkort kommit, så då blev det en tur till Köpis också.









Vilken skillnad va?
Det är inte bara mitt namn som ändrats utan hela jag har förändrats!
Tacksam för det!


Fridens Liljor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar