söndag 30 augusti 2015

Efter ett..

..långt och bra jobbpass, så har jag kört 120 km/h + moms tillbaka till Valbo för att hinna spela Bingolotto..
Men neej, ingen vinst idag heller!



Jag är en tänkare..
Analyserar hela tiden saker i mitt liv och jag vill förstå varför och hur jag mår och känner mig som jag gör i livet.
Jag har ju en rätt så tung ryggsäck som jag bär på och ett medberoende beteende och det har satt sina spår i hur jag är som människa och hur jag reagerar i livets situationer.

Jag kan inte sticka under stolen med att det är något som fattas i mitt liv och det har varit svårt att förstå vad det är, när jag egentligen har det så bra.

Men nu så, börjar jag inse vad det är som fattas här.
Jag vill inte lägga skuld på någon, det är jag och mina känslor och min ryggsäck som gör hur det känns.

Jag tänker inte ge upp..
Men jag behöver hjälp med att känna mig hemma.
Det är oerhört viktigt för att jag ska fungera.

Det är många som fattas mig här för att jag ska göra det.

Tack för ordet!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar