söndag 22 mars 2015

Stelfrusen..

..ända in i märgen!

Jag beundrar alla hockeymammor & pappor som får stå i iskalla hockeyarenor och kolla på sina blivande stjärnor, för fy 17 vad dom mindre hallarna är kalla!
Jag har ju två syskonbarn som spelar hockey, så en och annan hall har jag ju besökt genom åren.
Idag var det Albin som var på besök i Gävle med sitt lag Falu IF som spelade en cup mot Huge i Kastvallen.
Och jag har nog inte blivit så kall och fryssen ens under vinterns kallaste dagar som jag blev idag!
Huvva!
Men skoj är det att kolla på dom duktiga killarna och extra stolt är man ju som moster att få titta!






Första matchen fick dom stryk och den sista blev riktigt spännande och jämn och slutade oavgjort!

I morgon är det jobb igen som avslutas med ett personalmöte!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar