tisdag 3 mars 2015

En tisdagshälsning..

..får ni idag!
Med Ulf Ekman i bakgrunden på tv'n, som försöker förklara sig men mest försvarar sig, tycker jag.

Idag har jag fixat linser!
Jösses, vad svårt det är att pilla sig själv i ögonen!
Men med en tålmodig optiker, så fick jag i dom två gånger och ur dom en gång.
Lyckades tillslut att få ut dom ur ögonen helt själv nu ikväll!



Fick mig en mysig lunchdejt med Jörgen idag också.
Men han irrade runt bra länge på Gävles gator innan han hittade till restaurangen som han pratat om så många gånger!






I morgon blir det en tur till Uppsala igen, men inte för att jobba den här gången.
Nä, det är begravning för min mormors bror, som dog i slutet på januari.
Men den här gången får jag sällskap av mina fina systrar (och mamma såklart!). Har ju varit på min lott annars att representera oss när någon i den äldre generationen avlidit!

Trevlig tisdagkväll!




Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar