onsdag 26 november 2014

Tjatig..

..vet jag att jag är, men jag kan inte låta bli att skriva om min tacksamhet!

Jag är så tacksam att ha fått tillbaka jobbet i Uppsala. Plus en massa annat också såklart!

Jaa, jag vet att jag skrivit om det förut, men samtidigt är det nog bra att tjata lite (till) om det som känns bra än bara gnata på om det som känns jobbigt, eller hur?

Pratade med min fina chef från Gävle idag (även med Uppsalachefen, faktiskt!) och det blir så uppenbart hur bra det blev tillslut.

Att jag valt att inte se det förra jobbet som ett misslyckande utan som en fantastisk erfarenhet istället.
Utan det hade jag ju inte lärt mig hitta här i Gävle så fort och bra, bara en sån sak!

Jag förstår samtidigt hur viktigt det är att stanna upp och verkligen lyssna på hjärtat och magkänslan, när frestelsen och tron på förändringar kommer.

Glöm inte bort att vara tacksamma hörrni!
Livet är här och nu!




Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar