söndag 9 november 2014

Jag bubblar..

..vidare i 24 1/2 timme till!
Jag stannade kvar i Uppsala efter gårdagens pass och har haft det helt underbart både igår eftermiddag/kväll och idag på förmiddagen!

I fredags innan jag åkte så gjorde jag som jag ibland brukar göra, en s.k "To do list" till Jörgen!



Tadaaa!


Tusen tack Evelina & Tobias som fixade tapetseringen i farstun!
Ni är fantastiska!





Visst blev det bra!?
Jag har ju inte sett det live själv, men det ser fantastiskt ut!
Längtar tills jag får komma hem och "pimpa" till det som vi vill ha det!

Grattis till min pappa på Farsdag och till alla andra pappor idag!
Kom ihåg att ni är värdefulla och vi mammor skulle inte vara dom vi är om inte ni fanns!

Trevlig söndag till er alla!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar