onsdag 5 november 2014

Idag kom..

..dom första snöflingorna!
Vilken tur att det inte står rätt till i hjärnkontoret hos en viss person då, så det kunde fixas klart i hallen..

Oj, vad jag känner mig nöjd!
Trots att det inte är proffsigt gjort och inte blir perfekt, så blir det riktigt bra!












































Här ser ni den gamla färgen (tapeten) på garderobsdörren, bara som en jämförelse! (Nu är även den målad!)

Och som om inte allt detta vore nog fick jag för mig att göra ett långkok till middag!








Det blev en köttgryta som fick stå och puttra i några timmar!
Mumsigt blev det, kan jag blygsamt meddela!

Nu är det bara farstun kvar och där ska vi ha tapet på ena väggen, så om nån känner sig manad så är ni mer än välkommen att hjälpa oss!? Det är ingen mönsterpassning, så jag inbillar mig att det inte är så svårt.


Fridens Liljor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar