torsdag 15 augusti 2013

Ut i...

...svampskogen!!
Men hittade vi nån svamp?
Näää, då hade jag ju lagt upp en skrytbild!
Det är ju svårt för mig som inte känner till skogarna här i Valbo och Jörgen brukar inte plocka svamp så ofta..
Men skam den som ger sig!
Vi kanske gör ett nytt försök i morgon!
Blåbär däremot hittade vi och omogna lingon fanns det hur mycket som helst!

Kalla mig gammalmodig, men jag gillar att vara ute och åka bil, om det så är ute på småvägar!
Att få sitta bredvid mannen som betyder mer och mer för varje dag som går och att jag får hålla hans hand och se och få uppleva nya ställen..
Mmmm!




Ingen svamp men en fantastisk solnedgång hittade vi!
Det är mys det med!

Annars har torsdagen varit väldigt lugn och härlig för min del!
Jag har suttit ute (och bränt mig!), pratat med fina Anette och blivit uppmuntrad och styrkt, det är mys det också!

Hoppas att er torsdag också gått i mysets tecken!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar