söndag 30 december 2012

Vad hände?

Ja, med vädret, alltså!
Från att ha pulsat i djup snö till att gå som Bambi på hal is på bara några timmar!

Det är faktiskt helt otroligt vad snabbt det skiftade!

Nu är jag iallafall färdig jobbad för det här året!
Nu jobbar jag inte förrän nästa år!
Det känns konstigt att säga så, men det är ju sant!

Jag skulle väl ha satt mig ner och försökt att summera året 2012.
Få se om jag orkar det.
Den första känslan som kommer upp är att det har varit ett konstigt år.
Både ett bra och ett dåligt år.

Men som jag skrivit förut, så ser jag fram emot 2013
Jag vet inte varför det känns så, det bara är en känsla som jag har.
Det känns som om det kommer att hända mycket och bra saker!
Hoppas att känslan är rätt!
Spännande ska det bli.


Trevlig söndagkväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar