tisdag 18 december 2012

Så det kan..

..bli.
Ja, några dagars ledighet slutade med att det blev bara EN!
WTF..

Ibland blir jag bara så trött på människor, som inte kan bete sig och inte sköta sitt jobb..

Ärligt.
Jag är inte perfekt själv och gör fel så klart.
Skulle kunna räkna upp massor av saker som gått galet bara det senaste året, (men ni som vet, ni vet) på grund av mig.

Känner mig som en urvriden skitig illaluktande trasa idag.. 
Ge mig ett skratt eller helst en varm kram.

Nu ska jag bita ihop och hoppas att mina redan trasiga tänder håller.

Jag ska försöka ta mig ut i julruschen och köpa några julklappar till två underbara barn idag..
Det är tur att jag vet vad jag ska köpa, annars hade jag nog brutit ihop totalt.

Gnäll, gnäll blev det idag.
Men jag kanske återkommer med något glatt sen.

Tack för ordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar