onsdag 12 december 2012

121212

Coolt datum!
Grattis till er alla som passar på att förlova er eller t om gifta er den här dagen!

Eftersom jag gillar siffror (det är inte många "gåvor" jag blivit välsignad med i livet men sifferminne och lokalsinne är jag skapt med, sådeså!) så är jag lite avundsjuk på er som passar på att göra något speciellt den här dagen!

Det dröjer ju typ till 21010101 tills nästa gång det blir ett "speciellt datum" och tror inte jag lever då, tyvärr.

Fast jag ska inte hänga läpp och hänga upp mig på något datum jag tänker se till att ha en bra dag vilket datum det än är idag (och i livet!).
Och vem vet vad som kan hända.
Kanske ska passa på att köpa en trisslott eller nått.

Gör det här till en bra dag ni med!
Och var rädd om er!


Uppsala
20121212

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar