söndag 28 februari 2016

Efter ett..

..extra långt pass i Uppsala, så kom jag hem strax innan Melodifestivalen började igår kväll.
Bäst av dom alla hittills, faktiskt.
Fast jag tror att vi som gnäller mest, alltså min generation som förfasas över att dom äldre artisterna kommer sist i alla deltävlingar, det är vi som inte tar upp telefonerna och röstar (jo då, jag har gjort det på David Lindgren och igår röstade jag på Frans!). Men mest gnälls det och undras över hur det röstas egentligen!

Ny dag idag, ett nytt jobbpass väntar men framför allt ser jag mest fram emot att få träffa alla dom jag älskar mest och saknar så mycket att det ibland känns som om jag ska gå sönder!

Jag kanske återkommer ikväll med ett nytt inlägg senare och berättar vad vi gjort!


Jörgen lyckades fånga alla fyra djuren på en och samma bild igår!

Jag är orolig för åldermannen i gänget, nämligen Phoebe.. Han börjar bli gammal (han blir 16 år i maj!) och visar tecken på sin ålderdom! Suck!

Men hörni, ha en bra söndag på er!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar