torsdag 21 maj 2015

Torsdag..

..och nästan mitt i veckan!

Ännu en ledig dag och tid att ladda upp batterierna innan pingsthelgen ska jobbas av fram till måndag, då den avslutas med ett personalmöte!

Jag har hunnit med en massa saker, även idag!



En tur till favoritaffären Owe's där jag hittade en ny lykta och lite annat piff till den mörka altanen!


Idag öppnade ännu en ny affär här i Valbo!
Lager 157! (förra veckan öppnade XXL!)


Mycket folk var det på invigningen och en skojig (& billig) klädaffär!

Jag har även hunnit med att åka till Carola och gratta henne på födelsedagen.
Det är samma dag som katten Cilla fyller 10 år och min mormor skulle ha fyllt 94 år om hon levt!

Nu blir det soffhäng och vila resten av kvällen!

Trevlig kväll och heja Mums.. jag menar Måns!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar