tisdag 21 april 2015

En helt..

..vanlig tisdag i april.
Jobbat klart mina 22 timmar i Uppsala, handlat och åkt dom 11 milen norröver och hem till en glad hund!

I brevlådan här hemma låg det 36 st instagram kort som jag skickade efter igår morse!
Snacka om snabb service!



Kul grej och roligt att ha lite bilder som man gjort på instagram (på baksidan av korten står datumet, det jag skrivit och alla likes!).

Lagade värdens godaste fiskgratäng på färsk torsk och efter det så har Jörgen åkt en vända till tippen med skräp och vi har hjälpts åt att fylla upp släpet en gång till, med ännu mera skräp!



Håll i er nu, alla ni som läser här och känner Jörgen!
Han slängde den gamla sängramen!
Det krävdes många minuter av övertalning och han stretade emot länge! Men nu så, ligger den tillsammans med dom gamla madrasserna och 10 säckar med allt som jag krattade i helgen och allt det får vi åka iväg med på torsdag när det är öppet på tippen igen!

Ja, nu har ni fått min vanliga tisdag en dag i april!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar